fredag 1. juni 2012

Jeg ble ferdig!!!

Utfordringen som skulle være klar til i ettermiddag er nå ferdig. Fridagen som egentlig skulle brukes til husmaling ble brukt til sying i stedet. (Jeg får håpe det kommer fler oppholdsdager, ellers får jeg dårlig samvittighet for å ha "kastet bort" en perfekt maledag.)


Jeg tok utgangspunkt i applikasjonsmønsteret vi alle fikk utdelt og jeg sydde et trekk til Kenwoodmaskinen min. 


Maskinen står lagret i boden når den ikke er i bruk og til nå har den hatt en plastikkpose tredd over seg. Til nå er det flest cupcakes som er laget med maskinen dermed falt valget på å omgjøre mønsteret til et "kakefat" med cupcakes på.


Så nå er det bare å møte de andre damene i Cafe la Søm i ettermiddag og se hva de har fått ut av mønsteret.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar