onsdag 30. mai 2012

Ny syhelg med Cafe la Søm....

..... nærmer seg med stormskritt og frk. Dyre er som alltid sent ute med å gjøre ting ferdig.... Denne gang får jeg rett og slett skylde på det fine været vi har hatt den siste tiden. Jeg har hvertfall ikke hatt samvittighet til å sette meg ved symaskinene når solen skinner om ettermiddagen.

Til denne syhelgen skal UFO'ene være ferdige. Jeg har meldt på tre UFO'er og to av dem er ferdig. Jeg har blogget de ferdige mug rug'ene i et tidligere innlegg. Den tredje, ferdigstilling av en veske, ja, den får bare være.

Utfordringen skal også være ferdig til denne syhelgen. Utgangspunktet er dette applikasjonsmotivet:


Jeg kan legge til og trekke fra, men sluttproduktet må likevel være gjenkjennelig fra mønsteret. Jeg har en plan, men er usikker på om jeg blir ferdig i tide....

Jeg kan ikke vise eller fortelle hva det skal bli, men en liten snikkikk er lov :)


Det spørs om jeg blir ferdig i tide.....

Ha en fortsatt hobbyfylt uke, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar