søndag 15. april 2012

I dag startet dagen min.....

...... tidligere enn en vanlig søndag ville startet. Frk Dyre er nemlig glad i å sove :) Men, i dag kunne jeg ikke sove bort morgenen. Jeg skulle nemlig bake cupcakes til en barnedåp. Cupcakene skulle være ferdig til klokken 12.00. Siden jeg skulle bruke en ny oppskrift så ante jeg ikke hvor mye tid jeg trengte for å bli ferdig. Derfor jeg stod opp fire timer før cupcakene skulle være klar. Jeg bakte sjokoladecupkakes etter ønske fra dåpsbarnets mor og frostingen var smørkrem. Oppskriften på cupcaken fant jeg på bloggen "Passion4baking".


Klokken 09.30 var første brettet med cupcakes ferdig stekt og klar til å tas ut av ovnen. Jeg smakte en lunket en og den var nydelig!



Jeg brukte wilton tip nr 1 til å legge frostingen. Sommerfuglen er smågodt kjøpt i løsvekt på Europris.

Jeg både håper og vet at cupcakene falt i smak hos gjestene.

1 kommentar: