lørdag 13. august 2011

Lyst på en bok?

Jeg fikk ideen da jeg var inne på en annens blogg - å gi videre en bok når den er ferdig lest. I farten husker ikke hvem sin blogg jeg besøkte, kanskje jeg finner ut av det ved en senere anledning.

Jeg har en pocketbok jeg gjerne ser at noen gir et nytt hjem. Jeg kjøper gjerne pocketbøker til enkel lesing mens jeg er på reise, men ingen av denne typen bøker får plass i bokhyllen min. Så: boken går enten til en ny eier eller til resirkulering.

Boken jeg gjerne gir bort er denne:

Bokomtale:
Den aldrende forfatteren Vida Winter ønsker å fortelle sannheten om sitt ekstraordinære liv. Hun sender et brev til Margaret Lea, som går med på å skrive Vidas biografi. Vidas historie inkluderer bl.a. Angelfield-familien som består av den vakre og viljesterke Isabelle og tvillingene Adeline og Emmeline. Margaret blir overveldet av Vidas historier, men som biograf må hun forholde seg til fakta, ikke fiksjon, og hun stoler ikke på det Vida forteller. Hun begynner å undersøke selv, og to parallelle historier folder seg ut. Margaret begynner si reise mot sannheten, både Vidas og hennes egen. 

Legg igjen en kommentar i kommentarfeltet om du er interessert i å overta boken. Jeg trekker ut en overtaker søndag, den 21. august.

Ønsker dere en fortsat fin helg!

3 kommentarer:

  1. Du kan også sette den i byttebua på Ropeid ;) Men dette er jo hyggeligere (så slipper man å reise til Ropeid for å "låne" den) Håper eg vinner... Hørtes ut som en kjekk bok!! Hilsen Siri

    SvarSlett
  2. JA...jeg kan også tenke meg å overta den. Så lurt å gjøre det på den måten.

    SvarSlett
  3. Jaaa, jeg har lyst til å overta den boken.
    Ønsker deg en fin søndag.

    SvarSlett