mandag 28. februar 2011

I januar skrev en venn av meg følgende statusmelding på Facebook:

"VIL DU HA NOE HJEMMELAGET? Jeg kommer til å sende noe hjemmelaget til de fem første som kommenterer dette innlegget. Til gjengjeld må du sette dette på statusen din og lage noe til de som kommenterer hos deg. Regelen er at det må være håndlaget og sendt i løpet av 2011! :)"

Det var klart at jeg ønsket noe hjemmelaget, så jeg heiv meg rundt og meldte meg på. Selv har jeg ikke mottatt noe i posten enda, men så har vi jo knapt nok begynt på 2011, men jeg er ferdig og har sendt avgårde pakke til 4 venninner som kommenterte min status på FB.

Jeg sydde mug rug's, slike som "alle" syr for tiden. Det er et ypperlig prosjekt å sy når en ønsker å slanke stoffrestebeholdningen litt :) Slik ble mug rug'ene:






Og hva passer ved bedre å sende som tilbehør til et krusunderlag enn en hjemmelaget
te-pose?
Pakkene er for lengst kommet frem til mottakerne og de ble alle glade! Nå er det bare for meg å smøre seg med tolmodighet og vente til det kommer en pakke til meg i posten :)

2 kommentarer: