tirsdag 10. august 2010

Se hva jeg fikk.....

.... og dette kun fordi jeg har sagt meg villig til å være barnevakt. Jeg har enda ferie og kan da stille som barnevakt når et vennepar av meg trengte en til å se etter sine to søte små. Jeg har allerede fått takk for hjelpen. Jeg fikk nemlig en stoffpakke fra "Lappemakeriet" og en ny bok. Og jeg som ikke har gjort noe enda engang:)

Stoffpakken inneholdt vårlige stoffer og de ser slik ut:
Stoffene er allerede skylt og de er klar til å bli tatt i bruk.

Boken er spennende. Å sy i 3D er nytt for meg. Jeg har sett boken før, men jeg har aldri prøvd å lage noe lignende.

3 kommentarer:

  1. Oi! Den boka ser skikkelig spennende ut, må være massivt inspirerende å få den sammen med fint stoff:-D

    SvarSlett
  2. Så kjekt å få stoff i bytte mot barnepass. :-))
    Kos deg med boken og ha en fin dag. :-)

    SvarSlett
  3. Så heldig du er :D
    og snill som stiller opp slik :D

    SvarSlett