tirsdag 10. august 2010

Nye innkjøp.....

.... er gjort. Jeg var et par dager i Oslo og hadde lovet meg selv at jeg ikke skulle handle noe som hadde med sying å gjøre. Den lovnaden holdt nesten hele oppholdet.... Siste tråkk nedover Karl Johan, hva ser jeg der? Butikknavnet lyste moe meg. Jeg hadde vært i nærheten av butikken tidligere, men overså den. Nå ropte den: "Solfrid, kom innom. Det er 70% på en mengde varer!" Jeg bare måtte innom........ Panduro.

Heldigvis(?) hadde jeg to sultne venninner med meg, de ville snarest mulig finne et sted med god lunsj. Disse to hjalp meg til å skynde meg og innkjøpet ble ikke så stort som det kunne blitt. Nyskjerrig på hva jeg kjøpte meg?

Stoffer, selvfølgelig :) Beskjedne tre stk X 0.5 meter. Det kunne vært verre.....

Og to nye mønster.

Jeg gleder meg til å finne stoffer og teste mønstrene ut, men først har jeg andre prosjekter som må bli ferdige.

OK, jeg innrømmer det! Allerede første dag i Oslo handlet jeg noe syrelatert. Men, se da! Jeg bare måtte ha disse hjerte knappenålene:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar