tirsdag 26. januar 2010

En stund tilbake......

...... blogget jeg dette bildet.

Lyst å se hva Krøllemikkel sendte meg i gave når jeg deltok på Pay it Forward???

En flott løper! Fikk ikke tatt bedre bilde, desverre. Her ligger løperen dobbel, så den er lengre enn bildet viser.
Ett bilde tatt nærmere viser hvordan løperen er quiltet sammen. Tusen takk til Krøllemikkel for den flotte gaven!

Kunne du tenke deg å bli med på Pay it Forward? Jeg har fremdeles ledig to plasser. For å være med er det tre kriterier som må oppfylles:

1: Du må ha egen blogg, så alle kan se hva du sender og hva du får.
2: Du må ha lyst til å glede andre:)
3: Dine egne gaver må sendes avgårde innen de neste 365 dagene.

Skriv en kommentar til dette innlegget, de to første er de som får noe hyggelig i posten fra meg:)

Ha en fortsatt fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar