tirsdag 26. januar 2010

Café la søm 10 år!

Førstkommende helg runder Café la søm 10 år. De fleste damene har holdt på helt fra starten. Selv kom jeg med i gjengen høsten -08.

Som seg hør og bør så skal jubileet feires. Til helgen er det på nytt tid for å samles for å sy. HELE helgen! (For mitt vedkommende så blir lørdagen avbrutt med årsmøte i Røde Kors, ellers er jeg med hele helgen!) Vi har bestemt oss for å gå ut å spise. I forkant av middagen har vi fått en liten utfordring. Vi skal nemlig kreere en hatt som vi skal ha på oss når vi går ut! Jeg har lagt hodet i bløt og kommet frem til at jeg bruker en lue som utgangspunkt.

Hva den pyntes med får tiden vise. har jo hele TRE dager igjen før den skal tas i bruk:)

PS! Bilde av ferdig pyntet hatt kommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar