søndag 20. desember 2009

Den 17. desember......

..... fylte jeg året. I den anledning inviterte jeg noen venninner på pizza og x-factorfinale fredagskveld.
 
Forrige gang jeg inviterte på pizza lagte jeg dem som hjerter. Jeg kjøpte en stor hjertekakeform og stakk ut pizzaer som om jeg skulle lage kakemenn.

Dette gjorde jeg også denne gang, bare at jeg denne gang hadde skaffet meg kone og mann kakeformer.

Her ser det ut som om det bakes kakemenn, men det blir pizza'er, jeg lover!

Pizzaresultatet ser du her......
En litt annerledes variant av pizza. Hvem har sagt at pizza alltid skal lages i langpanne????

3 kommentarer:

  1. Stilig å gjøre noe anna enn vanlig langpannepizza :)

    SvarSlett
  2. Så moro!!! Gøy med noe annet! :0)

    SvarSlett
  3. Morsom variant av pizza. det må jeg huske til neste gang. koselig blogg du har. ha en god jul.

    SvarSlett