søndag 9. mars 2014

En får ikke sylyst......

.....når syrommet ser ut slik som dette:


Det er lett at syrommet blir seende slik ut når en er med på kjekke syhelger med damene i Cafe la Søm eller drar på hyttesyhelg uten å rydde utstyr på plass etterhvert. I dag brettet jeg opp armene og satte i gang. Når det er så stor forskjell før og etter er det nesten litt gøy å få orden i kaoset :)


Jeg skal ærlig innrømme at det tok tid å ordne opp, men nå ser jeg frem til fine stunder sammen med symaskinen igjen. Det passer godt at en venninne supplerte meg med en ny lydbok forrige helg. Jeg har også flere podcaster av programmet "Utakt" å høre igjennom.

Hvilke prosjekter jeg skal til med blir blogget etterhvert :) 

Ønsker dere en fin uke!


1 kommentar:

  1. Ja nå er jeg sikker på sylysten din kommer snikende ganske fort. Flink har du vært, fant du noe nytt??

    SvarSlett