mandag 11. juli 2011

Samler du på.....

...... reklamepenner og ønsker noen fler i samlingen din? Jeg har hatt "penneopprydning" i huset mitt og konkludert med at jeg fint kan kvitte meg med fler av pennene jeg hadde liggende. Tross alt: En klarer bare å skrive med en om gangen..... Det var da det slo meg: "Kanskje noen samler på reklamepenner?"


Jeg sender alle pennene til den første som legger igjen en kommentar med e-postadresse.  Postadressen kan vi utveksle via e-post. Jeg håper noen på bildet er nye for deg :) Noen penner er det dobbelt opp av. Kansje du kan gi de pennene videre til noen andre?

2 kommentarer:

  1. Heisann!
    Jeg samler på reklamepenner, og er alltid glad når jeg kommer over noen nye jeg ikke allerede har i samlingen.
    hedvig@ntebb.no

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg samler og....
    meretek@live.com

    SvarSlett