torsdag 7. juli 2011

På lørdag fyller.....

...... Mille 1 år. Hipp, hipp hurra!!!

I fjor høst begynte jeg på en strikkegenser som hun skulle få til jul. Jeg tenkte det var greit å vokse i genseren, så jeg la opp masker til 12 mnd . Trodde jeg...... Jeg blingset og la opp masker til 18/24 mnd. Genseren var så og si ferdig siden det er raglanfelling. Det var bare å sy sammen under armene og å ta opp og strikke halsen da jeg oppdaget fadesen. Jeg bestemte meg for å legge prosjektet på is og ta det frem igjen når 1 års dagen nærmet seg. Og bursdagen er om to dager.

I kveld tok jeg frem genseren igjen og har plukket opp maskene til hals. Jeg har også strikket noen omganger. Selv om jeg for lengst skulle vært i seng kom jeg på at jeg burde sjekke i knappekrukken min om jeg hadde knapper som kunne brukes til å sys i halskanten. For å si det sånn, jeg hadde vært overrasket om jeg ikke fant noen knapper som kunne brukes, bare se her.....


Jeg tømte innholdet ut på spisestuebordet ok kom frem til fem mulige knapper. Jeg er for trøtt til å klare å bestemme meg nå, så jeg får sove på saken.

Hvilke knapper bør jeg bruke? Noen som har forslag?






Genseren blir forhåpentligvis ferdig i morgen, (det er vel mer korret å skrive senere i dag siden klokken har passert midnatt), om jeg ikke sover bort dagen da jeg er altfor lenge oppe.... Bilde av genseren kommer hvertfall når den blir ferdig.

Ønsker dere alle en god natt!

1 kommentar:

  1. Jeg ville valgt hjertene eller en av blomstene siden det er jente ;)

    SvarSlett