fredag 17. desember 2010

Klubb i desember.....

...... betyr pinnekjøtt og pakkelek! I år bestemte vi oss for at alle skulle ta med seg tre pakker hver. Pakkene skulle ha en samlet verdi på 100,-. I et tidligere blogginnlegg fortalte jeg at jeg hadde kjøpt to gaver på årets julemesse, men at jeg ikke kunne vise de frem før etter pakkeleken.

Nå har jeg lært at en kan forhåndskrive blogginnlegg og selv bestemme når innlegget skal publiseres. Om alt går som det skal, skal dette innlegget publiseres 17.12.10 kl. 20.00 når klubben starter. Da trenger jeg ikke å være redd for at noen får nyss i innholdet i pakkene.


Kaffisåpen og fyrstikkesken er kjøpt på julemessen. Såpen skal fjerne matlukt fra hendene etter arbeid på kjøkkenet. Bodyscruben er kjøpt på apoteket. Håper mottakeren(e) blir glade for gavene!

1 kommentar:

  1. Smart med forhåndsskrivne innlegg:) Klart desse gåvene må verte ein suksess.

    Eg har også laga kvepsebol, og ja, dei er nydelege!

    SvarSlett