søndag 12. desember 2010

Julemesse 2010

Siste helgen i november arrangerte Sauda Husflidslag julemesse på Saudahallen. Jeg var med som utstiller sammen med damene i Café la Søm. Cefé la Søm har blogget om utstillingen. Jeg tok bilder selv også, men de ble ikke vellykket.....

Vi i Café la Søm delte på å være til stede for å passe på utstillingen på julemessen. Vi voktet arbeidene våre som hauker, ingenting skulle forsvinne! Men, det ble jo tid til å myse rundt i hallen også :)

Hos Bea's uthus kjøpte jeg denne nydelige engelen.


Bea hadde også sydd julestrømper. Denne strømpen såg jeg fredagen da vi holdt på å rigge til utstillingen. Jeg ble GLAD da strømpen fremdeles hang til salgs da jeg ankom Saudahallen lørdag klokken 14.00. Den ble med meg hjem :)


Jeg kjøpte to ting til på julemessen men de må forbli en hemmelighet til lørdag. Vi skal nemlig ha pakkelek i klubben på fredag og jeg kan jo ikke røpe hva innholdet i pakkene skal bli.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar