lørdag 5. mars 2016

UFO nr 5 og 6......

....er ferdig, så nå er det bare å vente til loddtrekningen i november. Jeg håper at mine seks lodd i trekningen gir meg gode vinnermuligheter :)


Backgammonspillebrettet er en UFO som har blitt liggende i åresvis. Jeg husker ikke eksakt årstall da den ble påbegynt men jeg bodde i Finnmark da og det er snart åtte år siden jeg flyttet derfra. Det sier litt.....



Den lyse duken er en UFO av nyere dato. Denne duken ble til da jeg bestemte meg for å "slanke" restelageret litt. Alle stoffer som er brukt fant jeg i resteboksen med lyse stoffer. Til og med lukkekanten er satt sammen av restestoffer. Stoffremsene ble sydd på tynt papir som målte 10" X 10". Papiret kjøpte jeg på eBay. Med rammen rundt måler duken 58 cm X 58 cm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar