søndag 8. september 2013

Jeg har en jobb å gjøre......

......og når du ser bildet under så vill du skjønne hva som trengs å gjøres.


Slik ser altså syrommet mitt ut for tiden. Det bærer preg av at utstyr er tatt frem, blitt brukt og ikke lagt på plass igjen. Kofferten har enda ikke blitt satt opp på loftet etter årets sommerferie. Her er det bare å brette opp armene å sette i gang! Her blir jeg værende i dag, bare avbrutt av middag hos søsteren min. Hun har invitert på får-i-kål. Heldige meg!

Fortsatt fin søndag!

1 kommentar:

  1. Hei Solfrid :-) strammet ditt ser ut som om det er i bruk, og det er bra :-) !! Syrom som er på G hele tiden er ikke bra - du har ett perfekt syrom synes eg :-) men kofferten kan være vond å sparke borti, så den kan du kanskje plassere der den hører hjemme - om du ikke har gjemt noen stoffer i den da ;-) Klem fra Rannveig

    SvarSlett