lørdag 4. mai 2013

Den nye duken......

....... til hagebordene begynner å ta form. Jeg bruker blokkene fra utfordringen jeg har meldt meg på sammen med noen av sydamne på Cafe la Søm. Nå er blokkene sydd sammen på langs og de er klar til å sys fast til bakstykket.


Duken består av totalt 50 blokker. Jeg skal bruke ensfarget lilla rundt duken og som lukkekant. Bilde kommer når duken blir ferdig, men det skjer nok ikke i løpet av helgen, da hagemøblene mine for tiden er nedsnødd....... Før jeg legger bort remsene skal jeg merke dem slik at jeg vet hvordan de skal sys i sammen.

Ha en fortsatt fin hobbyhelg!

3 kommentarer:

  1. Ja, her er det bare å stå på :-) Ser bra ut så langt.

    SvarSlett
  2. Flott duk, Solfrid. Kommer nok til å gjøre seg ute på bordet hvis bare snøen forsvinner ;)

    SvarSlett
  3. Så fin duk du kommer til å ha på terrassen din :-) likte og veldig godt ugla du har laget :-) du e GOE :-) Klem fra Rannveig

    SvarSlett