søndag 24. mars 2013

Nå kan jeg vise......

......dukene jeg begynte å sy forrige helg da damene i Cafe la Søm igjen møttes til syhelg. Jeg måtte montere dukene hjemme da migrene ødela for nesten hele sydagen lørdag :(

 
Dukene er nå kommet til sine nye hjem, jeg gav en til hver kollega på avdelingen jeg jobber.



Ingen av dukene fikk samme kant og lukkekant da jeg valgte å bruke rester jeg hadde liggende fra tidligere prosjekter.

Jeg ble fornøyd med dukene jeg gav bort og det ble kollegene mine også, hvis jeg tenker på klemmer og takk jeg fikk etterpå :)

 
Ha en fortsatt fin palmesøndag!

3 kommentarer:

  1. For en hyggelig ting å gjøre!
    Klart kollegaene dine ble glad, moro å gi også:-)

    SvarSlett
  2. Skikkelig påske nå ja :-), flink å glede du!

    SvarSlett
  3. Så flotte påskebrikker :-) !! Kollegaen dine er jo bare heldige som har deg på laget :-) du lager så flotte ting - skikkelige glad brikker. Klem fra Rannveig

    SvarSlett