onsdag 31. oktober 2012

HAPPY HALLOWEEN!

Ja, jeg er bitt av Halloweenbasillen og det big time! I høstferien var jeg på shopping i Haugesund og litt av hvert Halloweenstæsj fikk bli med meg hjem :)

Mange utkledde små har vært på døren i ettermiddag / kveld og en av dem utbrøt "Du må like Halloween du!" Ikke vanskelig å trekke den slutningen ettersom trappen var pyntet og jeg selv var utkledd som heks.

På søndag bakte jeg og moren min "dødmannsfingre". Alle som var innom hos meg i dag takket ja til en.

Det har minket godt i kakeboksen men helt tomt ble det ikke. Fikk også litt rester igjen i godteribøtten. Gikk et lite øyeblikk tom for godteri, men kom på at jeg hadde litt mer liggende som kunne pakkes.


Nå har jeg tatt inn all pynten som var ute. Siste gjeng med barn var på trappen kl. 20.30. Nå henger spøkelset mitt til tørk.


Selv om det hang under tak så ble det godt vått. Det sier litt om været som har vært i kveld........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar