søndag 25. september 2011

Det er igjen på tide......


...... å gi bort en pocketbok. Denne gang er det boken " Skyggenes gate" av Joy Fielding som kan bli din.

Omtale om boken:
Etter å ha tilbrakt et år i fengsel, har Ralph Fischer en klar plan for sin første natt i frihet: i natt skal noen bli holdt ansvarlig. Han skyr ingen midler for å få tak i adressen til ekskonen sin - kvinnen han mener er årsaken til alle hans problemer. Nå har hevnens time kommet. Nå skal han vise henne hva rettferdighet er. Ralphs første skritt er å reise fra solfylte strender i Florida til Dayton i Ohio, hvor ekskonen lever i konstant frykt under falskt navn og identitet i SKYGGENES GATE.

Da det enda ikke er kommet noen som vil overta boken, så setter jeg ny frist for å kommentere i dette innlegget. Skriv i kommentarfeltet om du er interessert i å overta boken. Kommenter innen 23. oktober, så er du med i trekningen.

2 kommentarer:

  1. Hei solfrid.. flott blogg du har her.. har sitter å googler på nett etter vinhøne mønster.. :) Så en som hadde fått sendt mønsteret fra deg? Hadde du kunne sendt d til meg også? hegelid@live.no
    Ha en fin søndag.. :)

    SvarSlett
  2. Eg liker godt bøker, og har for tiden ingenting å lese på, så jeg kunne godt tenkt meg denne boken :)
    Klem fra Merete

    SvarSlett