søndag 10. april 2011

Helgen har bare vært helt nyyydelig!

Ja, den har det! Fredag gikk med til avslapping og ble avsluttet med "Senkveld" på TV2. Lørdag morgen var det frokost på café med gode venner. Etterpå gikk turen hjem til klesvask og avslapping i solveggen.


Så der satt jeg og hadde det godt og varmt med en bok i fanget, mens vaskemaskinen gjorde sitt. Jeg kunne nesten høre at snøen smeltet rundt meg :) Klesvasken ble hengt ut for første gang i år. Et skikkelig vårtegn, det synest hvertfall jeg :)

Også i dag har jeg brukt tid i solveggen. I dag var det ikke en bok jeg tok med meg ut, men sytøyet.

Så langt var jeg kommet på broderiet før jeg begynte i dag:


Og slik såg broderiet ut da jeg gav meg for i dag:


Den fjerde fuglen vokser stadig :)

Jeg håper på flere flotte dager i solveggen! Og jeg håper det ikke er påskeværet som er kommet for tidlig.....

Ønsker dere alle en flott uke!

2 kommentarer:

  1. Ja takk for kommentar da, men du sitter jo å syr i sola du og, jeg hadde maskinen på terrassen ser du :-). Flink er du som broderer og!!!

    SvarSlett