tirsdag 27. juli 2010

Sommerlektyre....

... hittil og litt til....

Jeg er veldig glad i å lese bøker. Jeg har alltid en bok lett tilgjengelig. Enten ligger den på nattbordet eller så er den å finne på sofabordet. Hele tiden innen rekkevidde. Til nå i sommer har jeg lest disse bøkene (min sommer begynte da jeg fikk flytte inn i den nye leiligheten min, 16. mai):


De neste bøken som venter på å bli lest er:

I tillegg fant jeg nettopp ut at det finnes fem bøker til om dektektivbyrået i Botswana. Kanskje biblioteket kan skjøpe de resterende bøkene inn? De hadde bare de tre første....

Bøkene av Johan Theorin "snublet" jeg over da moren til en venninne av meg sa at hun hadde to bøker jeg burde låne og lese. Og gjett om jeg leste! Den første dagen av ferien min leste jeg "skumringstimen" dagen etter begynte jeg, og fullførte, "nattefokk". Hun hadde helt rett, bøkene var bra! Til min overraskelse låg bok nr 3 i postkassen min da jeg kom hjem fra hyttetur nå i helgen. Jeg hadde glemt å avbestille den, men egentlig kom den som bestilt da det er lang ventetid for å kunne låne boken på biblioteket. Nå får jeg være grei å låne min bok til eieren av de to første. Om hun ikke allerede har rykket frem i bibliotekskøen da:)

God natt, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar