søndag 9. september 2012

Et tidligere blogginnlegg denne måneden.....

..... viste hvor kaotisk det var på syrommet mitt. For dere som ikke har lest det innlegget poster jeg bildet en gang til:

I dag kom ryddeånden over meg og ingenting er kjekkere enn når ryddingen gir resultater!

 
Symaskinen er nå på sin rette plass og skjærematten er kommet fram fra alt rotet. 

 
Som dere ser så har jeg nok av stoffer å boltre meg med, så nå gjelder det bare å finne ut hvilket prosjekt jeg vil sette i gang med. Jeg såg en sommerduk i Quiltemagasinet, kanskje det blir den? Nå er jo sommeren strengt tatt over, men det kommer jo en sommer til neste år også :)


Lykke til med dagens hobbyplaner, folkens!

1 kommentar:

  1. Nesten ekkelt dette når jeg ser utover syrommet mitt. Kanskje jeg bare er misunnelig ehh

    SvarSlett