tirsdag 3. januar 2012

Godt nytt år, alle sammen!

Nyttår ble feiret sammen med venner og deres barn. Og hva annet bør feiringen inneholde om ikke cupcakes??

Jeg fikk ansvaret med å ordne dessert til feiringen og laget både iskake og cupcakes.


Jeg ville prøve ut en ny oppskrift og valget falt på Very Vanilla Cupcakes oppskriften som jeg fant på bloggen passion4vintage.


Toppingen ble  smørkrem og jeg tok turen til Europris for å finne smågodt jeg kunne pynte med. Fant noen røde gelehjerter og noen søte sommerfugler. Og litt spiselig glitter på toppen da, selvfølgelig :)


Jeg fikk mye skryt av de ferdig pynta cupcakenee. Det er alltid hyggelig med positiv tilbakemelding!



Barna fikk face icecream cupcake. Inni iskjeksen puttet jeg en ballong. Dette falt i smak! Faktisk så godt i smak at det ikke ble så viktig å spise opp cupcaken......

1 kommentar: