torsdag 26. januar 2012

For en stund siden.....

..... besøkte jeg sybloggen til Inger Johanne. Hun hadde sydd støvlettholdere. Jeg har også søvletter som ikke vil stå oppreist av seg selv, så jeg trenger absolutt ett par slike.

I dag har jeg fått vært på syrommet og resultatet ble disse støvlettholderne.


Støvlettholderene tas lett ut ved hjelp av båndet som er festet i toppen. Stoffet fant jeg i en av stoffboksene mine. Jeg tror det er bestilt fra Panduro, men det er så lenge siden at jeg er usikker.


Å sy disse støvlettholderne er ikke særlig tidkrevende, så jeg tror absolutt jeg kommer til å sy fler av disse. Jeg har ikke fler støvletter, men jeg kan jo sy til familie og venner :)

4 kommentarer:

  1. Smart og stilig! *kremt* hviske: snart bursdag her..... *kremt* -Hanne Gro-

    SvarSlett
  2. Storesøsterå di har mange par som ikke vil stå!!
    Nå vet du ka eg ønske meg t jul!!

    SvarSlett
  3. Så flotte dei blei, Solfrid!!! Dei er supre, ikkje sant?! Eg ser av kommentarene at du det bare er å setja i gong med neste par ;)

    SvarSlett
  4. Så stilig! Og ikke minst praktisk ;-) Rett og slett genialt!!

    SvarSlett