søndag 4. september 2011

Det er en våt og regntung.....

...... søndag i dag. Da er det veldig greit å sitte i sofakroken med strikketøyet og å tilbringe litt tid på syrommet. Jeg har gjort begge deler i dag.

I sofa'n ligger strikketøyet jeg har på pinnene. Dette skal bli en nisselue som skal viderebringes til sin nye eier til sommeren.


Luen ser rosa ut, men bildet lyver. Det er blitsen som gir luen ny farge.


Oppskriften er hentet fra denne boken. Jeg har hatt boken lenge og syns oppskriftene har et godt drag av 90-tallet over seg.


Det er denne luen jeg strikker, bare ensfarget. Når dere ser bilde fra boken så skjlnner dere vel hva jeg mener med drag av 90- tallet?


På syrommet har jeg fått gjort i stand et nytt bilde med teksten "Til ein nyfødd unge". Bildet er nå klart til å quiltes, det blir nok ikke gjort før onsdagen er her.

Ønsker dere en fortsatt fin søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar