torsdag 1. september 2011

Kjøpene mine på årets Kjerringtorg......

....... var minimale sammenlignet med fjorårets kjøp. I forrige blogginnlegg lovet jeg bilder, de kommer nå. Selv om jeg gjorde få kjøp, så er jeg veldig fornøyd med de kjøpene jeg gjorde.


Et flott smykke fikk bli med meg hjem. Jeg bare MÅTTE kjøpe smykket :) Smykket hang rundt halsen da jeg var i min nevø sitt bursdagsselskap i går.


Innholdet i disse posene må forbil hemmelig inntil videre. Jeg har ikke bestemt meg for om innholdet blir julehemlighetre eller om det er en bursdagshemmeligheter.......


Som i fjor kom jeg også i år hjem med en keramikk vase. Var ikke denne flott?!


Denne lille karbaten fikk også være med hjem. Jeg gleder meg til å ta nissen frem når julen nærmer seg. Kjekk liten krabat denne dørkarmnissen :)




Disse fem neverenglene falt jeg for med en gang jeg såg dem. Disse skal få henge på juletreet. Det har jeg allerede bestemt meg for.

Jeg har allerede merket meg datoen for neste Kjerringtorg. Jeg gleder meg til å dra tilbake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar