søndag 2. januar 2011

Når en har fri fra jobb......

........kan en holde seg våken lengre enn en pleier. I romjulen la jeg meg sent og skrudde på "nattønsket". Rett etter at jeg skrudde på radioen kom det en konkurranse. Ett ord var kamuflert i flere sanger og verten i "nattønsket" ville vite hvilken ord som manglet. Jeg hadde ikke peiling før siste sang kom. Rett svar var "Angel" og jeg sendte inn en SMS.

Og mer tenkte jeg ikke over saken, for jeg sovnet og radioen skrudde seg av på angitt tidspunkt.

På torsdag fikk jeg lapp i posten om at de hadde noe som ikke gikk i postkassen min. Jeg gikk spent ned og fikk utlevert pakken. Da jeg kom hjem og åpnet esken var det et nattønskekrus :) Jeg hadde vunnet konkurransen!


Så nå står kruset i skapet mitt, nyvasket og sammen med de andre krusene mine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar