søndag 2. januar 2011

I dag har jeg vært på.....

...... hopprenn. Og nei, jeg deltok ikke, jeg var bare tilskuer :) Idrettslaget her hjemme har, for andre året på rad, arrangert nyttårshopprenn.


Vi har mange talentfulle unge hoppere i bygda og det var kjekt å se alle de tøffe barna, for det er de, de som tør å sette utfor hoppkanten. Jeg hadde aldri gjort det!

Som navnet på hoppanlegget tilsier er det bratt opp til Brattebakken. Men, som en venninne av meg sa i dag: "Vi må gå opp for å gjøre oss fortjent til pølsa di selger i caféen". Jeg skal innrømme at det ble mer enn bare en pølse. Det var mye godt å kjøpe i kiosken...... Loddsalg var det også. Jeg satset på å vinne fruktkorgen, men jeg gikk tomhendt hjem. Ja, ja, jeg støttet en god sak:)

All honør til hoppgruppen og dens hjelpere som får til et slikt arangement. Jeg gleder meg allerede til neste nyttårshopprenn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar