mandag 13. april 2009

Glemte tidligere i kveld.......

...... å vise bilder av, i tillegg til høneløperen, ferdigstilte prosjekter i påsken.

Jeg har, og jeg er slettes ikke den eneste, vært innom bloggen til "Lille Rosin". Der har hun lagt ut mønster til "look-a-like" luen fra VM i alpint.Line Andersen, som hadde på seg luen under VM, hadde en lue strikket i hvitt. Jeg valgte sort, sort er en universal farge, synes jeg.
For en stund tilbake bestilte en kollega av meg et spiralskjerf. Det skjerfet ble ferdig nå i løpet av påsken. Egentlig var det kun å feste tråder igjen, men det kjedeligste tar som oftest lengst tid, hvertfall hos meg.......

Julen 2007 gav jeg et sjal til mormoren min. Skjalet var heklet av englemasker. Da jeg besøkte henne for å ønske god påske oppdaget jeg at det var kommet et hull i sjalet. Jeg tok det med meg for å ordne det. Jeg vet at sjalet blir vel brukt, så jeg får komme meg ned til henne slik at hun får sjalet tilbake.
Takk for at du tok turen innom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar