fredag 30. januar 2009

Utfordring 2009: Fra kaos til harmoni

Dette er spennende! I dag leverte jeg inn en pose med all mulig "snop" oppi. For å være med på utfordringen skulle en levere en pose med følgende innhold:
*Stoff: All slags farger og trenger ikke å passe sammen. Ca 30 cm og full bredde.
*Pynt: Bånd, blonder, knapper + + +.
Bildet nedenfor er et forsøk på å vise hva jeg leverte inn.

Da alle hadde levert inn sin pose, ble alt blandet og det ble laget en pakke til hver deltaker. Dette er hva jeg fikk utdelt:

Jeg bestemmer selv hva jeg vil lage. En quilt, et par grytekluter, mulighetene er mange. Men, det finnes visse regler: Jeg trenger ikke å bruke alt jeg har fått utdelt, men jeg må bruke litt av alt. I tillegg til innholdet i posen kan jeg supplere så mye jeg vil med mitt eget "stæsj". Det er få timer siden jeg fikk posen utdelt så jeg har slettes ikke kommet så langt som å tenke på hva jeg kan lage. Forslag anyone?
Det går fremover med vinhønene. Dette er dagens innsats:


De to brune hodene blir forhåpentlig montert på hver sin ferdig hønekropp i løpet av helgen. Blir de ferdig så skal jeg legge ut bilde. Jeg lover!
Quiltelaget jeg er med i, "Café la søm", har syhelg denne helgen. Nå kjenner jeg at øyelokkene begynner å bli tunge. Det er på tide å finne sengen, hvertfall hvis jeg skal komme meg opp til en passende tid for å begynne å sy i morgen.
Ha en fin helg, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar