lørdag 17. januar 2009

En uke for sent, men....

.......se så ryddig det ble! Det tok sin tid. Jeg begynte å rydde på hobbybenken forrige lørdag men ble litt avsporet da jeg ble spurt om jeg ville bli med å se film.

Den blå "duppedingsen" som ligger midt på skjærebrettet er et hendig verktøy! Det er en skjærebrettpusser som toner ned hakk og riper i matten. Jeg fikk pusseren av Anne til bursdagen og matten ble som ny når jeg pusset den. Det går raskt og enkelt!


Her er utgangspunktet av det jeg syr på maskinen min. Pappa hjelp meg å kutte, enkelt og greit, to hobbyhyller i passende lengde, satte på knekter og skrydde dem fast til veggen. Nå har jeg full oversikt over stoffene mine! Som dere ser er jeg veldig glad i fargen blå. En periode skulle jeg ikke kjøpe blå stoffer forsi jeg hadde så mange av dem. Måtte prøve å få andelen blå stoffer litt ned. Dette "forbudet" resulterte i at jeg heller kjøpte andre farger.....



I dag giftet en tidligere kollega av meg seg. Hun var en vakker brud! Jeg ønsket å gi brudeparet noe, men visste ikke helt hva. Jeg ville gi en liten "tillykke med den store dagen"-gave. Da kom jeg på at jeg hadde dette paret med grytekluter liggende. Stilige, ikke sant?


Ha en fortsatt fin helg, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar