mandag 29. februar 2016

Jeg ligger etter med blogginnlegg......

.....det oppdaget jeg da jeg kikket igjennom bildene mine på telefonen min. Jeg har blant annet glemt å blogge de tre UFO'ene jeg meldte på UFO-utfordringen i 2015. Alle tre ble ferdig innen tidsfristen som ble satt til Café la Søm sin syhelg i november.


To par grytekluter, de kan også brukes som mugrug, ble til ut av fire påbegynte lapper. Jeg hadde ingen plan når jeg begynte å sy sammen stoffremsene det jeg tenkte var å få brukt opp noen rester jeg hadde liggende.



Løperen (jeg beklager uskarpt bilde) har jeg hatt liggende som UFO helt siden jeg bodde i Finnmark. Når jeg fant den frem igjen så bestemte jeg meg for å få den ferdig. Løperen er en adventskalender jeg fikk av en venninne. Venninnen min hadde lagt sammen lapper og syinstruksjoner som jeg åpnet dag for dag. En kjekk og annerledes adventskalender! For min smak ble var løperen vel beige. Jeg valgte derfor å lagede de røde trekantene og puttet de innunder lukkekanten. Sluttresultatet ble slettes ikke så værst. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar