fredag 21. august 2015

For en god stund tilbake......

....oppdaget jeg et bilde på nett, et bilde av et penalhuslignende sak med flere rom inni avdeling med glidelåser. "Den vil jeg prøve meg på", tenkte jeg så jeg skaffet jeg meg mønster på "Sew-together-bag" via Craftsy.


Mønsteret er dessverre in english, (det visste jeg jo når jeg kjøpte det), så jeg har utsatt og utsatt syingen.

I dag kom jeg over et arrangement på Facebook, arrangert av Åsta Martine Helena Desiree, der de påmeldte hjelper hverandre med dette mønsteret. Kanskje jeg klarer å forstå mønsteret når jeg kan spørre de andre deltagerne?

For å melde seg på arrangementet skulle ta en selfie sammen med mønsteret og sende bildet til Desiree på innboksen hennes.

Vil du hive deg med? Arrangementet blir gjennomført førstkommende onsdag, den 26. august klokken 18.00. Bli med da vel!


Jeg ser ut som et lykketroll på min selfie. Jeg skal innrømme at jeg nettop var våknet fra en middagskvil da jeg knipset bildet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar