søndag 11. august 2013

Rannveig og jeg......

.....fikk såpass "blod på tann" etter fredagens sydag at vi rett og slett måtte møtes for en ny sydag i går, lørdag :)

Rannveig sydde ett sommerlig mobiletui og ett etui i helblått.


Slik ble etuiene seende ut inni.


Selv gikk jeg for brunt og rosa på det ene etuiet og hjerter med rød sløyfe på det neste.


Hjerteetuiet fikk likt for som sløyfen mens jeg på den brune brukte likt for som resten av etuiet.


Nå gjelder det bare å vente med tolmodighet på trykknappene i plast som vi bestilte på nett her om dagen. Når de kommer i posten så er det bare å sette knappene i, så er etuiene klar til bruk :)

 
Også i går slo Rannveig til med god lunsj. Hun laget deilig omelett til oss :)

 
Takk for godt selskap og god mat, Rannveig! Mon tro om vi rekker en sydag til før sommerferien er over??

2 kommentarer:

  1. Hei :-) takk for en fin dag !! Slike dager skal vi ha flere av :-) gleder meg til neste, kanskje kommer den raskere enn eg aner.... Vi må jo gjøre oss kjent med de små duppedittene + den store, sammen :-) Rannveig

    SvarSlett
  2. Det var söta mobilväskor som Du visar oss att Du sytt, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett