søndag 17. februar 2013

Dette innlegget.......

......handler om en bursdagspresang, så jeg må gjøre innlegget litt hemmelig :) Gaven er til to venner av meg. Det ene bursdagsbarnet fyller året på fredag, mens det andre bursdagsbarnet som har andel i gaven har bursdag om en måned. Hva blir da mest riktig? At gaven åpnes midt mellom bursdagene? Det får de avgjøre selv :)

En ørliten kikk på innholdet skal jeg avsløre :) Hm.... Hva kan dette være? Jeg skal selvfølgelig blogge et skikkelig bilde av gaven så snart jeg får tilbakemelding på at den er åpnet.


Her står gaven ferdig innpakket og er klar til å være med bursdagsbarnet hjem i ettermiddag.


Ønsker dere en fortsatt fin søndag!

1 kommentar:

  1. Så ut som en flott gave, så spennende med litt mysterium.. Jeg greier ikke å se hva det er!

    SvarSlett