søndag 7. oktober 2012

Dette har vært dagen.....

...... for reperasjon. En nabogutt hadde fått buksen sin ødelagt. Det var ikke store skaden, kantbåndet var løsnet fra selve buksen.


Det var litt smått (eller så var fingrene mine for store) men jeg fikk det til til slutt :) Måtte sy med mørkere tråd enn den buksen var sydd med fra før, men barnets mor ble formøyd og det er jo det viktigste!


En lue jeg strikket for en kollega for et år og to siden trengte reperasjon etter forrige års bruk. Dusken var av og toppen på luen åpnet seg. Jeg måtte plukke opp masker og sy sammen på nytt, men jeg mener reperasjonarbeidet gikk fint.

 
Her er luen ferdig fikset og den skal få være med meg på jobb i morgen. Godt å være ferdig, det er jo bare 78 dager igjen til jul.....


Egentlig var det også planen at denne buksen også skulle til pers i kveld. Jeg skal legge den opp for en venninne. Jeg fant ut at den hadde ligget så lenge at den godt kunne ligge en dag og to til :) Jeg vet ikke om buksens eiger mener det samme, men nå har jeg avsluttet økten på syrommet for i dag.


Nå er det sofa kos resten av kvelden. Jeg kjøpte meg Allers sitt julehefte i går, menjeg fikk ikke tid til å lese i det. Nå skal jeg finne det frem og dra pleddet over meg :) Ønsker dere en fortsatt fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar