mandag 23. juli 2012

I november kommer det.....

..... en prinsesse inn i vennegjengen. I den anledning er vi sju venninner som har begynt å brodere små bilder som skal monteres på et babyteppe til den lille. Dette er en fin tradisjon og jeg har vært med på å lage to slike babytepper tidligere.

Å brodere tar tid, men det er kjekt å se broderiet vokse frem, derfor har jeg tatt bilder dag for dag:







Broderiet er enda ikke ferdig brodert. Når den dagen kommer så lover jeg å vise bilde :) Jeg skal brodere to bilder til når dette er ferdig. Jeg har funnet frem hvilke motiver jeg vil brodere. Av og til føler jeg at å finne motiver er halve jobben :)

Før jeg avslutter dette blogginnlegget så vil jeg vise noen fler bidrag. Kristin er allerede ferdig med å brodere to av tre motiver:



Siri er godt i gang med sitt første bilde. Klarer du å se hva det er hun holder på å brodere?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar