fredag 4. november 2011

Å besøke VILVITE senteret i Bergen.....

..... var gøy! Bare synd vi fikk så liten tid inne på selve senteret. Jeg var i Bergen for å delta på OMEP sin to dagers konferanse.  Konferansen ble avholdt i auditoriumet på VILVITE senteret. Innholdet var både varierende og spennende - absolutt noe å anbefale!


Som nevnt fikk vi liten tid inne på selve senteret, men tiden der inne ble brukt effektivt! Vi ble delt inn i lag og det ble arrangert en konkurranse mellom lagene. En av tingene vi prøvde var denne: 



Konkurransen gikk ut på å komme rundt i sirkelen med færrest mulig forsøk. Det var jeg som ble plukket ut av laget til å prøve og det var gøy!

Jeg fikk også prøvd meg som værdame, men jeg tror nok ikke at Eli Kari Gjengedal kommer til å ringe i nærmeste fremtid.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar