fredag 7. oktober 2011

Det lønner seg å være grei med andre - del 3

Forrige fredag arrangerte en klubbvenninne av meg et forsinket utdrikningslag. Bruden hadde vært godt gift i nesten to uker da vi "tomlet i hop" en jentekveld.

Jeg ble spurt om jeg kunne bake cupcakes og jeg sa ja. Og se hva jeg fikk for å si ja!


Arrangøren, for å kalle henne det, hadde kjøpt et stativ til å ha cupcakes'ene i kun for kvelden. Det fikk jeg ta med meg hjem som takk for hjelpen. Lykke!

Nå står stativet på hyllen der jeg har noe cupcakes utstyr/pynt.



Et nærbilde av IKEA-vasen som jeg har puttet cupcakes former i:



For tiden ser jeg etter cupcakes former hvor enn jeg er. Noen har jeg kjøpt her hjemme, andre har jeg fått og noen er kjøpt i Aberdeen. Ideen til denne pynten fikk jeg i en oppskriftsbok.

Ønsker dere alle en god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar