torsdag 23. juni 2011

Har du hatt vansker med å.....

...... kommentere i ulike bligger den siste tiden?

Plundrehanne opplyste om følgende i sin blogg:
"Mange strever for tiden med å legge inn kommentar i ulike blogger, dersom de er innlogget på sin google-konto.

Jeg fikk også problemer med dette, etter å ha oppdatert til ny versjon av nettleseren Explorer. Løsningen for meg ble: Idet du logger inn på din google-konto, se til at det ikke er haket av for "hold meg innlogget"/"forbli innlogget".

Etter at jeg oppdaget dette går kommenteringen helt smertefritt i allslags blogger for meg i hvert fall."

Jeg gikk rett inn på min egen innlogging og tok bort "forbli pålogget". SIM SALA BIM! Problemet forsvant!!!

Håper med dette at du slipper fremtidige problemer med å kommentere i blogger. Det er så gøy når lesere legger igjen spor :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar