søndag 15. februar 2009

Lue med fletter strikket i MISTI

Nå har jeg jo røpet i overskriften hva dagens prosjekt er..... Og det er kanskje like greit det. Det er ikke lett å se hva det skal bli ut fra dette bildet:


Luen er til en kollega av meg. Hun likte min lue godt når jeg dukket opp i barnehagen med min. Selvfølgelig sa jeg at jeg kunne strikke en for henne når hun spurte. Jeg har strikket den samme luen til to andre kolleger, en i rødt og en i offwhite, og i en grå/brun farge til meg selv:


Jeg har nettopp oppdaget at jeg har klart å strikket flettene på min egen lue motsatt vei enn det de skal være. Men, det gjør jo ingenting, luen varmer jo godt likevel den!

2 kommentarer:

  1. Så fin blogg du har! E nesten så eg kjenne det krible i fingrane ette å gjør håndarbeid her, og du e jo et oppkomme av idear ;-) Drive på med brodering eg, må bli ferdig med det først.. Så fint bilde av deg forresten ;-)

    SvarSlett
  2. Så fin lue, så god og varm ut. De vinhønene er bare kjempemorsomme!
    Ønsker deg en fin uke :)

    SvarSlett